Całość planu zajęć jest dostępna w Wirtualnej Uczelni.
Z uwagi na możliwe zmiany w planie zajęć student obowiązany jest do codziennej i szczegółowej weryfikacji swoich zajęć.
Jeśli student zauważy jakieś zajęcia, które ze sobą kolidują – powinien jak najszybciej powiadomić o tym dziekanat.
Jeśli brakuje jakiś zajęć – student również powinien o tym powiadomić dziekanat.
Jeśli studenci chcą przesunąć zajęcia – najpierw trzeba uzgodnić to z wykładowcą.
Wszystkie zmiany w planach zajęć są robione na bieżąco i przesyłane studentom tylko na indywidualne konta studenckie.
Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące planów zajęć są przesyłane drogą mailową.
W szczególnych przypadkach – nagłe odwołanie lub przesunięcie zajęć – dodatkowo wysyłany jest sms na nr telefonu, który został podany przez studenta i jest umieszczony w systemie.
W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących planów zajęć, prosimy o kontakt mailowy z dziekanatem.